mandag den 11. februar 2019

Siden sidst

Så er det igen noget tid siden bloggen er blevet opdateret. Det er egentlig træls, for jeg savner faktisk at blogge. Altså jeg blogger jo også ovre på Kimic on Tour med indlæg fra vores dejlige rejser, men jeg savner at blogger om hverdagsting. For at sige det som det er, er min verden sgu lidt lille lige for tiden, det er ikke det store jeg oplever, nu hvor vi har fået hundehvalp.

Weekenden har dog været rigtig hyggelig med gæster både lørdag og søndag.

Størstemusen er mega stolt over at hun nu mangler begge fortænder

Lørdag fik vi bl.a. besøg af tøzepigerne og deres mor, som pludselig dukkede op til formiddagskaffe og rundstykker.

Isabel og Björn

Søndagen tilbragte vi i hyggeligt selskab med familie fra Tyskland. Heldigvis er der ikke længere mellem os, end at en en-dags smuttur sagtens kan lade sig gøre.


Nu hvor fastelavn jo nærmer sig, skulle vi selvfølgelig også have fastelavnsboller, som de ikke kender i Tyskland. Nu er jeg jo nærmest alt ædende hvad kage angår, men dem med svesker er helt klart min favorit, så de vil altid være førstevalget for mig.

Hvad er din favorit hvad fastelavnsboller angår?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar