fredag den 25. januar 2019

Hvor er jeg træt....

Jeg er her altså endnu, men er I klar over, hvor mange gange jeg har været ved at skrive det her indlæg? Nej selvfølgelig er I ikke det. Hver gang jeg sætter mig ved computeren for at tjekke mails, lave indlæg eller andet, bliver jeg forstyrret af det her dejlige lille, ind i mellem pisseirriterende, fantastiske væsen, som har taget os med storm.

En meget tidlig morgen med morgenhår og det hele

Det er nu 2 uger siden dejlige lille Aiko flyttede hjem til os. Han er simpelthen bare sådan en lækker og dejlig lille fyr, men kors i hytten, hvor kan han holde én i gang. Jeg tror ærlig talt vi har fortrængt HVOR stort et arbejde det er at have en hundehvalp. Jeg er er træt helt ind i knoglerne lige for tiden. Det er helt i orden, for jeg ved jo godt det kun er en overgang.

Vi venter på at det næste hvalpetræningshold starter, så vi kan komme i gang med at træne indkald, gå pænt i snor osv., for det er tiltrængt, men han gør sit bedste og mere kan vi bestemt ikke forlange. Han har helt sikkert allerede rykket sig meget. En ting skal man altid huske, og det er, at hvalpen ikke laver unoder for at genere én, men fordi den ikke ved bedre, men en gang i mellem ville det nu være dejligt, hvis man kunne forstå, hvorfor han f.eks. bliver ved med at gø eller lignende.

Miljøtræning


På indkøb i Petworld


Vi er godt i gang med miljøtræning, det er jo vigtigt hvis vi skal komme så langt med ham, at han kan komme med os på roadtrips rundt i Europa, som vi gerne vil. Han har været med på indkøb i Petworld, hilst på cyklister og biler på en trafikeret indfaldsvej, været med på bytur osv.

Kold og blæsende tur i hundeskoven

Vi har haft ham med i hundeskoven, men jeg håber nu vi finder nogle søde hunde på hans alder, som han kan være sammen med en gang i mellem.

Besøg af tøzepigerne og deres mor

Nu går vi en weekend i møde, hvor han skal ud i sneen, det bliver sjovt at se hvad han siger til det.

God weekend til jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar