onsdag den 19. september 2018

Så kom efterårsferien på plads

Som jeg skrev i seneste indlæg håber vi SÅ meget det lykkes, at vi får en lille guldklump igen først i det nye år. Jeg skrev også, at vi elsker at rejse, så med i den "deal" vi har lavet med hinanden er, at vi skal rejse lidt mere, før det er tid til familieforøgelsen.

Det er jo snart tid til efterårsferie, B. har ikke mulighed for at holde så meget ferie her i efteråret, men det han kan få, skal selvfølgelig "fyres af", og vi har nu besluttet, at

Turen går til Skotland



Vi kommer til at holde os i området lidt nord for, og i Edinburgh. Der kommer nok også en lille afstikker til Glasgow. Det bliver en tur med plads til en masse hygge, besøg på et whiskydestilleri osv. Vi har kun 5 dage til rådighed i Skotland, så højlandet må vente til en anden god gang.

Behøver jeg sige, at JEG GLÆDER MIG?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar