lørdag den 1. september 2018

Jeg elsker denne årstid

August er netop slut, og i dag skriver vi 1. september = den første efterårsdag. Er det ikke skønt? Okay, det kan vi nok ikke allesammen blive enige om, men jeg ELSKER efteråret.

I dag har vi haft 20° og det bliver sikkert lige så lunt i morgen, men derefter er der varslet mere efterårsagtigt vejr. Helt ærligt så er jeg slet ikke er til al den varme vi har haft denne sommer, og vores sommerferie gik da også nordpå helt op til Nordkap, hvor temperaturen var mere efter min smag.

Hvad er det jeg så godt kan lide?


Marbæk Plantage på en af vores efterårsture

Jeg elsker farverne og duftene, når jeg går tur i skoven.
Jeg elsker hyggen med stearinlysene tændt og god kaffe i kruset.
Jeg elsker at kravle i en varm, hyggelig sweatshirt og hyggesokker
Jeg elsker at blive blæst godt igennem, når jeg går tur
Jeg elsker hyggen, når der er gang i brændeovnen oppe i sommerhuset
Jeg elsker at gå tur oppe ved sommerhuset og duften af brændeovnen når jeg nærmer mig vores hus
Jeg elsker når jeg ikke behøver at gå ud, og det står ned i stænger udenfor
Jeg elsker at lytte til vinden og regnen når jeg ligger under min gode, varme dyne når jeg er ved at falde i søvn om aftenen

Lergravsparken på en efterårsdag


Vi er der ikke helt endnu, men efteråret kan bare komme an - jeg glæder mig til det rigtig går løs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar